lördag 22 november 2008

Twilight-premiär!

(VARNING! Denna text kan innehålla SPOILERS.)


Jag såg Twilight igår och den var helt fantastisk! Jag tror jag dör! Jag är så fruktansvärt nöjd över hur de lyckats med den. Och förvånad, för filmer efter böcker brukar vara rätt så värdelösa.Men inte den här. Några saker som är lite ändrade och några som inte kom med alls bara.I början var jag skeptisk mot Robert Pattinson som Edward. Jag tar tillbaka det där.Han är FANTASTISK. Nu är jag om det är möjligt, ännu mer galen i Edward än jag var förut.
Alla var är så vackra och fantastiska och jag satt och skrek lite tyst för mig själv hela tiden. Dessutom märkte jag att jag sa alla karaktärernas namn halvtyst första gången de visade sig i filmen. " EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!!! Jacooob! Miiiiike!! ALICE!!!!! EMMET!!!!" x')
Och James, hjälp vad han var intensiv och skrämmande! Och Victoria sen!!

Och BASEBALL-SCENEN!!!! Freakin' awesome!!! Supermassive black hole med Muse till den och det var fantastiskt.
Kyss-scenen och det i Port Angeles och CHARLIE! Hur perfekt var inte Charlie?!
Och Forks såg ut som jag föreställt mig, Bellas hus och skolan.

Edward: And so the lion fell in love with the lamb.
Bella: What a stupid lamb.
Edward: What a sick, masochistic lion.

Bella: So what your saying is, I'm your brand of heroin?
Edward: Yes, you are exactly my brand of heroin.

JAG MÅSTE SE DEN IGEN!

1 kommentarer :

clara serholt sa...

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhh!!!!!!
jag håller med! JAG ÄR GAALEEEN!!!

men såg du den i lärdags också? lyckans ost.

JAG MÅSTE SE DEN IGEN JAG MED!!!!

twilight är bääääst!

KRAM