måndag 18 augusti 2008

A way to say "i love you"


På onsdag börjar jag andra året på gymnasiet. Första året gick så otroligt fort och det var fruktansvärt roligt. Jag minns hur nervös jag var första dagen och hur mitt hjärta bultade i raketfart under uppropet.
Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Den dagen hamnade jag i värdlens mest underbara klass. Och nu, med en dag kvar på sommarlovet längtar jag verkligen tillbaka till dem.

För en gångs skull känns det inte som om jag börjar på något nytt i år. Det känns som "back to basics". Som att komma hem på något sätt.
Jag kommer hela tiden att tänka på delar av skolan som jag saknar att vara på. Människor som jag saknar att träffa och de som jag saknar att bara se.
Det känns lite konstigt att vilja tillbaka till en klass, för jag har aldrig känt på det viset förut.
Nu har jag hittat rätt.
Jag älskar min klass, massa underbara, snälla, roliga, talangfulla människor. Vad skulle jag göra om jag aldrig träffat dem?
Videon nedan är tillägnad dem och mina andra underbara vänner.

ox,
Linda


0 kommentarer :