söndag 31 augusti 2008

Söndag.

Love is an illusion

Jag somnade tillslut, efter att ha lyssnat igenom tre av Håkan Hellströms skivor. Känns Ingen Sorg För Mig Göteborg, Ett Kolikbarns Bekännelser och Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nått Lånat, Nåt Blått som jag lyssnade igenom två gånger.
Nu är det lite bättre än det var igår.

Idag har jag varit och hälsat på mina kusiner. Kathrine's mage är jättestor nu och jag kan inte fatta att det bara är fem veckor kvar. Det har gått otroligt fort.
Nu måste jag plugga litegrann. Jag skriver mer senare.

Jag har skaffat flickr förresten.

ox,
Linda

3 kommentarer :

clara serholt sa...

men du?
vad har hänt? eller känner du som alla känner ibland. typ "jag är ful".

KRAM i massor.

Linda sa...

Det är konstigt mellan mig och Jesper...

Kram <3

clara serholt sa...

vaa??? ÅH NEJ! allvarligt talat. jag tycker detta är hemkst!
hoppas verkligen det går bättre för er raring.

kram