tisdag 19 augusti 2008

improv everywhere!

I augusti 2001 startade Charlie Todd Improv Everywhere i New York. En grupp som skulle iscensätta ovanliga händelser. Nu involverar gruppentusentals hemliga agenter och iscensätter händelser runt om i USA.
De har utfört över 70 uppdrag än så länge, som att frysa Grand Central i New York och att sätta upp en spontan musikal på en resturang.
Du kan se deras uppdrag här.

Jag älskar sånt här, att göra konstiga saker bara för att se hur folk reagerar.

ox,
Linda

3 kommentarer :

clara serholt sa...

åh..favoriterna är helt klart grand central och mini musikalen. jag och mna syskon skrattade till vi kissade på oss nästan :D

clara serholt sa...

åh förresten. vad du var söt idag i din vippiga kjol och fräna väska idag (första skoldagen)

kraaam

clara serholt sa...

angående inlägget hos mig (där jag säger att jag känner mig ful)
svar:
liiiiiinda! vad du är RAR! tack så smickrad jag blir. tihiiiiii. taack tack tack.