måndag 14 juli 2008

Något fint någon?

Jag och världen kommer bara inte överens idag. Det finns ingenting att göra och allt känns trist och grått.
Dagen har gått otroligt sakta trots att jag varit ute och gått, lagat mat, glott på tv och suttit vid datorn. Nu finns det absolut ingenting kvar att göra och jag börjar känna galenskapen komma krypande.


Varför idag inte är en bra dag:

  • Himlen är fylld av regntunga grå moln.
  • Internet är jättesegt och mina batterier till musen på den stationära datorn är slut så jag sitter vid den bärbara som krånglar massor idag.
  • Det är inget bra på tv alls.

Jag skulle behöva något fint för att får mig att inte ge upp hoppet om världen totalt. Så länka till något fint om du läser det här. Snälla?
Det kan vara precis vad som helst, en bild, en hemsida, en film, en dikt, ett citat eller en artikel eller något helt annat.

ox,
Linda

0 kommentarer :