onsdag 30 juli 2008

It was a long time ago...

Nu var det alldeles för länge sedan jag bloggade sist. Jag har lite svårt att få saker gjorda ibland, men jag ska skärpa mig.

Både idag och gårdagen tillbringades med att rensa i min garderob. Har plockat bort rätt mycket grejer som jag inte ska ha kvar längre.
Efter att ha kollar runt på nätet och låtit mig inspireras av allt från kändisar till designernas nya kollektioner så har jag fått massa idéer till att göra om kläder som jag tycker är tråkiga.
Om det inte är allt för varmt imorgon så är det nog vad jag kommer syssla med.

Jag har även fyndat på Asos stora rea och beställt några riktiga darlings idag. En väska, ett par hjärtformade solglasögon och en kjol. Allt för 395 pix inklusive frakt!
Hoppas de kommer hit snart, jag kan knappt vänta.



För att ni ska förlåta mig lite grann för min frånvaro så kan ni ta en titt på Mac Jacobs Höst/vinter-kollektion. Ett ord: FAB. http://www.youtube.com/watch?v=p-7EDKNhwGw


Vi hörs snart!
ox,
Linda

2 kommentarer :

Anonym sa...

Lovely solbrillor! I love!

mvh Little Peaché

Anonym sa...

Oh, hjärtformade brillor så snyggt!