fredag 23 maj 2008

Read it!

Jag sitter i skolan nu och jobbar lite med ett arbete i Natur/Matte/Datorkunskap. Jag börjar egentligen inte förän 10:55, men jag är ändå tvungen att ta bussen till skolan klockan 09:00 på grund av de kassa bussförbindelserna.

Var inne på biblioteket och frågade om de fått in boken jag står i kö på. Men de hade de tyvärr inte. Jag börjar bli lite otålig nu och jag veti nte hur många gånger jag varit inne och frågat eftr den.
Den heter "New Moon" och är skriven av Stephenie Meyer. Det är andra boken i Twilight-serien.
Jag måste bara få veta vad som händer!

Böckerna handlar om Isabella Swan som flyttar till sin pappa i den lilla stade Forks. Där träffar hon Edward som hon blir galet förälskad i. Han är perfekt med sin ljusa hy, guldfärgade ögon och rödbruna hår.
Men Edward döljer en mörk hemlighet...

Boken finns översatt på svenska med och då heter den första boken "Om jag kunde drömma".

0 kommentarer :